söndag 18 oktober 2009

Loppis fynd...


...från i somras som det är dags att ta tag i. Nu när hösten kommit tillbringar man mer tid inne och min förhoppning är att jag ska ta tag i alla dessa små saker som borde ha en given plats.

Därför var det extra kul när jag hittade boken för urklipp, jag har en del sparade klipp som ligger i en hög och bara väntar att få klistras in.


Från Leilas tidningar finns en hel massa roliga inslag men i ärlighetens namn kommer saxen inte få röra dessa blad. För tidningarna är ju så himla fina rakt igenom.

Jag längtar så tills nästa nummer kommer men när...


På det här uppslaget får man en bra tips för trädgårdens handredskap. ...Fäst ett brett bomullsband med hjälp av vanliga pappersklamrar runt en korg med handtag...

Tidningar är bra kul och näst kommande nummer lär väl vara fullproppade med julinspiration...mys...tänk glögg, pepparkakor och pyssel.

En ny vecka stundas...

...ta vara på den...

...tiden går så fort...

Big hug

---- Linda ----



Inga kommentarer: