måndag 6 juli 2009

Blev av med kameran...

...min kära make och mina älskade barn har startat sin semester. Dom drog till vårat andningshål, Värmland och källan Värmskog. Med sig hade dom våran så kära kamera...får väl testa att fota med mobilen nu när jag kommer att ha tid till pyssel. Jobbar visserligen, ska ta en öl imorgon med en kompis, dansa salsa på onsdagkväll, torsdag hmmm då ska jag ta en pysselkväll för på fredag ska jag äta suchi och se på en bra film...

Sista kortet jag hann att ta är på keramik blandat med emaljfatet, jag har en plan på att fixa till i vitrinskåpet i köket, med hyllkantsspets och favorit skålar...


Är det någon som vet en bra film tipsa gärna, senaste filmen jag såg var Benjamin Button och den var gôr bra på ren värmlänska så gärna nåt i den stilen. Ler!


Önskar en god fortsättning på veckan!

Kram

Linda
!



Ps jag har råkat få bort kommentars rutan...vet inte hur det gick till...