onsdag 12 augusti 2009

Sommaren är kort...

...och olidligt underbar och den har bara blivit bättre med åren. Jag vill helst att när sommaren är slut vara trött på solen, men än har inte den känslan infunnit sig, så skin på bara! Här är lampan som inhandlades i Sigtuna. Duken och gardinerna är från Bantie och mattan är från Pappelina.
Jag har tur för min svägerska har en trasmattebutik i Gamla stan, Norna och jag fick mattan när jag fyllde år, gissa om jag blev glad. Jag har en till trasmatta från butiken som jag kommer visa längre fram.

Akvarellen är av LO Wiberg, som även gjort våran olja som jag visat tidigare.


Det känns kul att vara igång igen med bloggandet och vardagen börjar så smått att rätta till sig. Det stora kommer att hända nästa vecka, då ska Ida börja i skolan. Nog har jag länge haft en klump i magen när den dagen kommer då hon tar sin skolväska och säger hej då, åren har gått så fort.

Kram och hej på dej!

Linda


Inga kommentarer: