måndag 12 oktober 2009

HaNdstöPta ljus...

...till mina housedoctor ljusstakar som jag inhandlade i början av bloggandet.




På en av lunchrasterna fann jag ljusen som är handstöpta, från ester&erik köpta på Söder, butiken heter Cazami.



Ljusen har en lackad yta och just dessa med en pärlemoyta blandat med grönt.


Hoppas att det kommer fram på fotot. Ljusen är så höga att det blev bäst att lägga allt ned för bästa effekt. Förra julen köpte jag röda ljus från ester&erik, tänker göra samma sak i år igen.

Ja, snart är det dags och jag börjar faktiskt längta lite efter julpysslet...


Önskar en bra dag till alla


Linda


2 kommentarer:

bikim sa...

Very pretty! i like the candles.
Night night, dear Linda. beautiful photos on previous posts!
Rosa

Lena Skapar och Inreder sa...

Hej Linda

Jättefina ljusstakar, kul med glashållaren. Snyggt med lackade ljus.
Jag brukar få någon sådan där föraning om jul, en känsla som känns bra och skön att se fram emot. Den brukar komma i okt.
Man blir som ett barn som längtar.

Hade gott Lena