torsdag 5 november 2009

Sticksig?

När Ida fyllde år fick hon ett stickningskit från Panduro se bilden, med ringen kan man sticka halsdukar, grytlappar eller mössor. Vi har hittills testat att göra en halsduk.

foto:panduro
Här hänger den på en av krokarna i Idas rum. Nästa stickning är på en mössa...Ida tyckte det var jätte kul pyssel och jag med (fast jag saknar stickorna)



Inspiriationen flödar och tiden rusar, men har man tid över titta in till Cosas
för där är värsta virkrean, och en massa fina julsaker!!!


foto: cosas

Helgen stundar...på lördag har vi barnvakt...vi ska gå till Cirkus för att titta på Cats och innan föreställningen ska vi äta en bit mat...bara min man och jag...

Trevlig helg!

Linda

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Ha vilken bra idé! Det där kan nog barnen klara av skulle jag tro. Jo, vi hade jättekul på Halloween! Barnen tyckte att det var så kul att vi vuxna också klädde ut oss och åt grönt potatismos :)

Tråkigt att ni blev sjuka!

Kram Jenny