söndag 25 april 2010

S:et har fått flytta...

...ner till vardagsrummet och har fått plats bland lite roliga saker...
Vi har fått hem en hylla som jag ärvt av mormor,

...den passade in bra med svarvade ben och fyra hyllplan målad i svart...

Här är min lilla flört...jag blev så kär...i denna pjäs på en semester i Portugal. Tänk jag var bara 19 år och kärleken till den finns fortfarande kvar. Lite tokigt kan tyckas men jag gillar ju det lite udda och oväntade...Vill ni läsa mer om Darwin så läs här.


Nu ska jag se Da Vinci koden, och äta upp det sista av lördagsgodiset!


Kramisar


LiNda

4 kommentarer:

Anneli sa...

fina saker, gillar den figuren...ibland är det bara vissa saker som sätter sig fast, förstår att du gillar den

kram
ha det bra

Elsa och Helena sa...

Hej Linda! Snygg hylla...och din flirt från Portugal är udda men charmig...:)

Cykla lugnt och njut av våren, här 8+ nu!! Ha en fin dag!

Kramisar
Helena

Karin Lindström sa...

Hej Linda!

Så fint du broderar, jag vill gärna se den när den är klar! Häftigt semesterminne! Det är såna saker som gör ett hem personligt;) Snygg svart hylla också, roligt att de varit din mormors.

Vad tråkigt det är när de är sjuka, speciellt när det är så fint väder och man bara vill vara ute! Nu tycker jag han är lite bättre ikväll i alla fall. Vi hoppas på att de båda är bättre i morgon;)

Många kramar
Karin

Lina ♥ C´est la vie sa...

Kika in snygga trädgårdsmöbler (som jag tror vi pratat lite om väl?) hihi Hos Emilias gömmor!

Kram Lina