onsdag 21 april 2010

Syjunta...

...dags var det ikväll och i händerna hade jag denna lilla bonad...
...den är inte klar än men jag lovar att den kommer på bild...
När den är klar ska jag virka i trikåtrasor igen...
...denna gång blir det en matta gjord av mormorsrutor...
...har ingen beskrivning dock bara en bild och så min svägerska förstås...
...hon kan det mesta när det gäller handarbete...
Tack C, du är så himla go!

...nu ska jag smörja mina händer, andas och vara glad över dagen som varit...
...sen släcka lampan...

Natti


LiNda

6 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Hej Linda! Fina korsstygn du gör...:) Hoppas dagen är bra, här hos mig SNÖAR det, inte kul alls!

Hoppas vädret är bättre hos dig:)

KRAMIS

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilka fina färger... ska bli väldans kul att se det färdiga resultatet! God natt...
Kram/ Anna

syster doris sa...

Va roligt!Tack för titten! Såg att du kollar på fina utemöbler, om du bor i Värmland så såg jag FANTASTISKA utemöbler på blocket i Sunne..kolla in dom1Kram Tina

Lina ♥ C´est la vie sa...

hihi
kom å tänka på min granne som har en bonad från sin mor som broderat "fans jävla förbannade skit" på den. För att slippa säga det högt tror jag det var.
HA!

Elsa och Helena sa...

Hej! Tack för hälsningen...här skiner solen idag! Hoppas du har det finfint:)

KRAMISAR Helena

Hannis sa...

Himmel!
Brodera en bonad...
Tänk om man var så händig när det kom till handarbete.
Ska bli kul att se!

Kram Hannis