torsdag 3 september 2009

Fortsättning på dockmöbler a´la 50-tal...

...riktigt nötta med guldskav och jack men ack så charmiga.



Mattan är en "äkta" Ikea, planen var att ha en stor kelimmatta i allrummet men med tanke på mjuka barnknän och kladd med diverse ätbara grejer sparade vi dom pengarna.



Solen sken och jag var ledig idag...
drack kaffe och läste en god bok i solen...
somnade till och vips var jag pigg som en mört...
inspirationen flöda och jag fotade helt plötsligt knappar...


Må så gott!


Linda


Ps. märks det att jag just kommit på hur man färglägger bokstäverna...fniss...

2 kommentarer:

Lisa Marklund sa...

:-) Visst é det lite roligt närman kommer på nya saker...som att ha färg på bokstäverna. Vackra foto med rosor och knappar. Vad kul att du vill var med på SIB, jag har lagt in dig som medlem nu. Välkommen i gänget :-)
Kram Lisa

Lena Skapar och Inreder sa...

Du är så kreativ Linda, det är så roligt att följa.

Fånga dina ideér när dom kommer för det blir så jättebra.

Tack för dina fina kommentarer Lena