tisdag 15 september 2009

Mitt i naturen...

...vandrade jag och barnen efter en dag på jobbet, dagmamma och skola. Det var så rogivande att känna dofterna, se solens sena strålar och höra lövens sus i vinden, så idag handlar inredningen om utredningen...hmmm alltså naturens rum...





Här går vi mot vårat mål...

eken...





...och under eken plockade vi fram det vi skulle äta.





Till höger om mig vajade detta långa grässtrå och jag kunde inte låta bli att fota...





...efter lek på ett nedfallet trä och spring i gräset var det dags att traska vidare.




Det är bra när tar sig för saker man har tänkt och märker att det var inte så jobbigt som man kanske trott innan. Så detta äventyr är inte slut, barnen och jag kommer snart traska på stigen igen.


Tack för era tips på min pall. Just nu tänker jag att färgerna på tyget skulle kunna få gå i lila, beiget, silver och guld, gärna med inslag av grönt och rosa. Tipsa mig gärna om ni sett tyg med dessa färger *ler*.


Troligtvis blir detta mitt sista inlägg för den här veckan. Imorgon ska jag ut och äta (på ett ställe i Gamla stan) och på torsdag åker vi till VÄRMLAND, det ska bli gôr gôtt!


Jag passar på att önska fortsatt trevlig vecka och ha en bra helg!


...kramar från mig...



Linda

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Vilka härliga bilder du visar! Ha en riktigt skön vecka i Värmland - det blir säkert toppen :)

Kram